∞ HİCANKA ∞

Pazar, Haziran 03, 2007

askerlik notları

Uzunca bir aradan sonra yazabiliyorum.
Şu an askerde haftalık çarşı iznine çıktım. 107 gün sonra hür olucam inşaallah.
askere giderken "teslim olmak" deyimini duyduğumda garip geliyordu bana ama öyleymiş hakikaten bir çok şeyden feda edip teslim oluyormuş insan. Yemin töreninden sonra dışarıya ilk çıktığımdaki duygu çok tuhaf sanki farklı bir gezegenden gelip dünyaya ayak basmış gibiydim. İstanbul'un merkezinde de olsa tel örgünün içinde olmak, başka bir dünya da yaşamak gibi hakikaten.
Askerliğin bana öğrettiği en önemli şey: dünyanın güzel ve yaşamaya değer olduğu. İnsan elindekilerin değerini kaybedince anlarmış. Basit gibi gözüken bir çok şey askerlik boyunca elde edemediğim için çok değerli oldu.

Etiketler:

4 Comments:

Yorum Gönder

<< Home